Hero van de Carsub pagina
Hero van de Carsub pagina

Pechhulp

Niets is zo vervelend dan met pech langs de weg te staan. Wij proberen je z.s.m. van dienst te zijn en je weer op weg te helpen.

Bij pech bel je de pechhulpdienst van jouw autoleverancier. Het telefoonnummer ligt in je dashboardkastje. Kan je het telefoonnummer niet vinden? Vind dan in de onderstaande lijst het nummer van jouw autopartner / leverancier.

Weet je niet wie je autopartner / leverancier is? Log dan in en vind bij ‘Mijn abonnement’ je autopartner/ -leverancier.

Carsub man met gele trui en een stuur vast

Hoe werkt pechhulp?

  1. Bij pech komt de hulpverlener zo snel mogelijk naar je toe. Zorg er in de tussentijd voor dat je zelf op een veilige plek staat.

    Tip!
    Blijf bij je auto terwijl je wacht. Dit voorkomt extra kosten, aangezien je auto alleen gerepareerd of weggesleept mag worden als je zelf aanwezig bent.

    **Ben je na een uur nog niet geholpen?
    Neem dan contact op met Carsub: 085 77 33 753**
  2. De hulpverlener heeft besloten dat het niet veilig is om met je auto verder te rijden. Er wordt nu een aanvraag voor vervangend vervoer ingediend. De klasse van vervangend vervoer hangt af van de contractueel afgesproken voorwaarden. Voldoet dit niet aan je wensen? Neem dan contact op met Carsub (085 77 33 753). We zoeken een alternatief en bespreken de eventuele bijkomende kosten met de contracthouder/leverancier.
  3. De hulpverlener brengt je auto naar een garage waar ze snel kunnen starten met de reparaties. De hulpverlener meldt de stranding bij de leverancier van je auto en bij Carsub en wij zorgen ervoor dat de garage je informeert over de status van je voertuig.
  4. Heb je gebruik gemaakt van vervangend vervoer? Let goed op wanneer je deze weer moet inleveren. In het document dat je hebt getekend bij ontvangst van het voertuig staat waar en wanneer je deze moet terugbrengen. Is je auto nog niet hersteld? Geen probleem! Laat het ons weten door contact op te nemen met Carsub (085 - 77 33 753) en wij zorgen voor een alternatief.
Autobedrijf Telefoonnummer
Autolease / Autogroep Twente

074-202 01 11

MisterGreen Lease || B. V.

020-225 00 51

STAM Automotive

033-754 80 99

Munsterhuis

088-877 80 87

Yourlease B. V.

088-554 39 87

Wiegerinck Hengelo B. V.

074-243 11 35

E-car Nederland

088-112 13 01

MHC Mobility

088-282 84 99

Veelgestelde vragen

Hoe gaan wij om met boetes?

Tsja, het kan gebeuren dat je een keer een bekeuring ontvangt. En deze komt voor jouw rekening.

Heb je een abonnement via Carsub?

Dan sturen wij je onze Carsub factuur, zodat je deze kan betalen. Vanwege extra werkzaamheden rekenen wij wel €25,-. Je betaalt dus je boete en €25,- administratie kosten. De originele boete (die je niet hoeft te betalen) plaatsen we altijd in je Carsub account (bij Mijn documenten).

Ik wil bezwaar maken. Hoe doe ik dat?

Op de originele boete staat omgeschreven hoe je bezwaar maakt. Aangezien Carsub de boete direct na ontvangst betaald aan de desbetreffende instantie, dien jij de factuur die Carsub heeft gestuurd te voldoen. Je stuurt Carsub een afschrift van je bezwaar en daarna ook de ontvangst van de instantie. Zodra je bezwaar is goedgekeurd zal Carsub het geld retour ontvangen en deze weer naar jou vergoeden.

Hoe verhoudt een auto abonnement zich tot een autolening?

Om een autolening te krijgen, moet je meestal een flinke aanbetaling betalen, veel documenten verstrekken en formulieren invullen en vervolgens rente betalen over het geld dat je leent. En dan is er ook nog een kans dat je misschien niet in aanmerking komt voor een lening, omdat de kredietbeperkingen steeds strenger worden. Een lening heeft meestal een vaste looptijd, waaraan je wordt gehouden of een enorme boete moet betalen om te beëindigen. Met een Carsub abonnement zijn er geen langetermijncontracten en dus nooit restschulden. Na de eerste maand is je abonnement per maand opzegbaar. Als er zaken in je leven veranderen (ontslag, hogere lasten, etc.) ruil je gewoon je auto in voor een andere (goedkopere) of stop je je abonnement.

Hoe verhoudt een auto abonnement zich tot kopen van een auto?

Een auto kopen kost geld. De aanschafwaarde, de afschrijving, onderhoud, verzekering, etc. zijn zaken waar je rekening mee moet houden. Vaak horen wij dat een auto gemiddeld €200,- tot €300,- per maand kost. En dat zijn dan de verzekering-, belasting- en brandstofkosten. Terwijl de realiteit veel hoger is, want vooral de afschrijving is iets waar men vaak makkelijk of zelfs niet over nadenkt. Als je bijv. een auto van ca €20.000,- aanschaft, dan betaal je zo maar €300,- per maand afschrijving. Oftewel, geld dat je niet merkt, maar na drie jaar wel €10.800,- ‘betaald’ hebt en kwijt bent. En tel de €300,- per maand eens op bij je maandelijkse kosten van €250,-. En dan hebben we het nog niet eens over onderhoud, reparatie, (banden)slijtage en internationale pechhulp gehad. Als je dit allemaal bij elkaar optelt, dan is een auto abonnement (waar alles inclusief is, behalve brandstof) eigenlijk best een goed alternatief, toch?!

Wat als mijn auto wordt gestolen?

Als je auto wordt gestolen is dat natuurlijk enorm vervelend. En dat moet dan z.s.m. opgelost worden.

Indien je auto wordt gestolen geldt het eigen risicoprotocol. Als je bijvoorbeeld vergeten bent om de auto te vergrendelen en je auto wordt gestolen, ben je dus wel geheel verantwoordelijk. Ook bij ontoelaatbaar beheer of (grove) nalatigheid moeten we de kosten op jou, als bestuurder, verhalen en worden net zoals niet gemelde schades of schades voortkomend uit onzorgvuldig beheer van het object behandeld. Losse artikelen/eigendommen in je auto worden bij diefstal of andersoortige schade vorm niet door ons gedekt of vergoed.

Misschien een geruststellende gedacht, al onze voertuigen beschikken over een gps-systeem. Dit i.v.m. borging en zekerheid tegen eventueel misbruik of diefstal.

Krijg ik een vervangende auto bij werkplaatsbezoeken?

Wij bieden de eerste 24-uur geen vervangend vervoer bij evt. gemis van je auto (voor bijv. reparatie, onderhoud, etc.). Duurt de reparatie of onderhoud langer, dan wordt vervangend vervoer vaak ingezet, maar dit is afhankelijk van jouw autopartner.

Wat als ik schade of een ongeval heb?

Bij schade of ongeval meld je dit direct aan het autobedrijf waar jij je auto van rijdt. Dit doe je door een volledig ingevuld schadeformulier en foto’s van jouw auto te sturen naar jouw auto leverancier (en CC naar operations@carsub.nl).

Zodra er derden bij de schade betrokken zijn, ben je verplicht de politie te bellen en de schade te laten registreren. En met derden bedoelen we zowel mensen als objecten en auto's. Als je auto moet worden gesleept als gevolg van schade, neem je contact met het noodnummer van jouw auto leverancier of bel je het nood-/pechhulp nummer dat in je auto ligt.

Voor de kosten ben je verzekerd, waarbij standaard een eigen risico geldt. Het eigen risico is afhankelijk van de autoleverancier waarbij je rijdt.

Blijkt de schade veroorzaakt door en verhaalbaar op de andere partij? Dan wordt alles uiteraard verrekend.

Wat is schade?

Schade zijn sporen die een negatieve invloed hebben op de waarde van een auto en alleen verholpen kunnen worden door (complexe) revisie- en reparatietechnieken of vervanging, bijvoorbeeld diepe krassen, lakslijtage, gaten, deuken, scheuren, breuken, rooklucht en ontbrekende onderdelen. Schade die onder je eigen risico valt of niet door de verzekering wordt gedekt, wordt vakkundig hersteld en vervolgens bij jou in rekening gebracht.

Zitten er ook winterbanden in mijn abonnement?

Nee, standaard leveren onze autopartners de auto's op zomer of all season banden.

Wil je winterbanden? Dan kan je rechtstreeks contact opnemen met jouw auto leverancier. Eventuele (bijkomende) abonnementskosten worden dan rechtstreeks met de auto leverancier afgehandeld.

Onze tip: je kan het beste, snelste en goedkoopste, zelf winterbanden huren bij bijv. Profile, Kwik-Fit of andere bandenleverancier voor de periode dat je ze nodig hebt. Zolang je je auto maar weer retourneert met de geleverde/originele banden (en velgen).

Is een Carsub auto abonnement geschikt en interessant voor ZZP’ers en freelancers?

Ben je freelancer of ZZp'er? En zoek je tijdelijk een kleine compacte stadsauto vanwege je opdracht in de binnenstad of juist een 'grotere' auto vanwege de km's die je moet maken. Nou, kies dan een flexibel of min. 6 maanden abonnement en beweeg mee met je behoefte per opdracht.

Oftewel, door onze flexibiliteit kan je van auto wisselen wanneer je wilt. Je past je autogebruik gewoon aan op je situatie en inkomsten! Past perfect in het vrijheidsideaal van een ZZP’er, toch?

Is een Carsub auto abonnement geschikt en interessant voor zakelijk rijden of bedrijven?

Ja, Carsub is juist geschikt om zakelijk te rijden.

Heb je een MKB bedrijf of een ben je een groot-zakelijke werkgever? Ook dan is ons auto abonnement dé uitkomst. Onder het motto 'personeel erbij, auto erbij en personeel weg, auto weg' bewegen wij volledig mee met jouw personeelsbestand. Door onze meerdere abonnementsvormen (van 1 tot 60 maanden) kan je per medewerker kijken wat je wil. Ook onderling wisselen van auto is uiteraard mogelijk.

Heb je interesse? Neem dan contact met ons via fans@carsub.nl of 085 - 77 33 753. We helpen je graag verder!

Wat als ik meer dan de maandelijkse 1.250 vrije kilometers rijd?

Dan hanteren wij (of onze autopartner) meerkosten per extra gereden km. De kosten van de meer gereden km zijn afhankelijk van de autopartner waar je je auto rijdt.

Rijd je via Carsub je abonnement, dan wordt € 0,22 per meer gereden km doorbelast.

Doorbelasting kan zowel tussentijds (tijdens je abonnement) of op je eindafrekening doorbelast worden.

Moet ik zelf een afspraak maken voor (gangbaar) onderhoud?

Als een (onderhoud)lampje brandt of je auto geeft de onderhoudsmelding weer, dan dien je zelf een afspraak met jouw autoleverancier te maken.

Het kan zijn dat de autopartner zelf het (reguliere) onderhoud wil uitvoeren, maar je auto leverancier kan ook aangeven dat je het onderhoud bij een autobedrijf bij jou in de buurt mag laten uitvoeren. Hiervoor dien jij en het autobedrijf in je buurt vooraf toestemming te vragen voor onderhoud bij jouw auto leverancier.

Laat je je auto zonder toestemming van de auto leverancier/eigenaar onderhoud uitvoeren of repareren dan zijn de kosten voor jou als abonnee/ berijder.

Hoe lang mag ik in een auto rijden?

Heb je een flexibel abonnement?

Dan mag je zo lang in een auto rijden als je wilt. Het kan altijd zijn dat een autopartner de auto retour roept, maar biedt dan een vergelijkbare vervangende auto.

Heb je een vast abonnement en rij je je abonnement via Carsub?

Dan rij je minimaal je gekozen looptijd. Zeg je niet op dan wordt je abonnement automatisch omgezet naar een flexibel (maandelijks opzegbaar) abonnement met behoud van je tarief.

Heb je een vast abonnement rechtstreeks bij onze autopartner?

Dan rij je je gekozen looptijd. Na die tijd stopt je abonnement, maar ben je al benaderd door ons of door onze autopartner om je opties te bespreken.

De auto-eigenaar behoudt zich te allen tijde het recht voor om de auto terug te roepen.

Wordt je auto teruggeroepen binnen je contractuele looptijd, dan bieden ze een vergelijkbare auto voor het afgesproken tarief.

Wordt je auto teruggeroepen na afloop van je contractuele looptijd, dan ontvang je een nieuwe aanbieding tegen de dan geldende tarieven.

Kan en mag ik zelf wijzigingen aanbrengen aan de auto?

Nee, eventuele wijzigingen of aanpassingen doen aan je Carsub auto is niet toegestaan. Doe je dit wel, dan worden alle kosten m.b.t het herstellen, repareren en in originele staat terugbrengen aan jou doorbelast.

Wil je bijv. een fietsenrek of dakkoffer bevestigen, bespreek dit dan vooraf met jouw autopartner/leverancier.

Mag ik in de auto roken?

Nee, roken is niet toegestaan in de Carsub auto's.

Mag ik mijn huisdier in de auto meenemen?

Ja, je mag je huisdier in principe vervoeren in je Carsub auto. Je dient er wel voor te zorgen dat je huisdier geen krassen, vuil of haren achterlaat. De speciale reiniging en verwijdering van sporen en geuren na inname en inspectie worden doorbelast.

Zijn reizen in het buitenland mogelijk?

Ja, je kunt naar het buitenland reizen. Je mag met je auto reizen naar alle EU lidstaten inclusief Zwitserland en UK.

EU lidstaten zijn: Duitsland, Oostenrijk, Italië, Spanje, Portugal, Frankrijk, Kroatië, Tsjechië, Slovenië, Slowakije, Hongarije, Polen, België, Nederland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Griekenland, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco en Andorra.

Reizen naar alle landen die hier niet worden vermeld, zijn uitdrukkelijk verboden en in individuele gevallen alleen toegestaan met voorafgaande, uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van de autopartner/eigenaar.

Hoeveel vrije km zijn inbegrepen?

Per maand zijn standaard 1.250 vrije kilometers bij je abonnement inbegrepen. Je mag je km-verbruik middelen. Rij je de ene maand minder, dan neem je de niet gereden km's mee naar de volgende maand. Rij je een maand meer? Dan kan je die de maand(en) erna weer inlopen.

De begin en eindstand van je kilometers gaan in vanaf het moment dat je je auto ophaalt bij de betreffende autopartner en stopt bij inname bij het desbetreffende autobedrijf, ongeacht je kiest voor onze conciërge service.

Wil je vooraf meer vrije kilometers in je abonnement? Dat kan. Wij rekenen € 38,- voor +250 km. Om dit te regelen kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice 085-77 33 753.

Heb je aan je einde van je abonnement meer kilometers gereden? Dan hanteren wij meerkosten van € 0,20 (incl. BTW) per extra gereden kilometer. Voor de registratie van je kilometers ben je zelf verantwoordelijk. Deze registratie doe je in je persoonlijke omgeving op carsub.nl (mijn account – kilometerregistratie). Hier vul je elke maand de actuele kilometerstand in.

Wat kost conciërge service (bezorging en/of ophalen)?

Leveren of ophalen op de door jou gewenste locatie (thuis, werk of elders) kost je € 165,- incl. BTW, in heel Nederland (altijd exclusief brandstof kosten en gereden kilometers).

Laat je je auto brengen? Dan start je begin km-stand (en de volle brandstof tank) bij het wegrijden bij de auto partner. De conciërge service rijdt namens jou deze rit. De breng kilometers (en brandstof) zijn dus altijd voor jou! Had je de auto zelf gehaald, dan had je deze kilometers ook zelf gereden.

Dit geldt ook voor het retourneren van je auto. Je dient je auto schoon van binnen en buiten en volgetankt (of minimaal 80% geladen) in te leveren bij het autobedrijf of mee te geven aan de chauffeur van de conciërge/ophaalservice.

Kies je voor de conciërge service? Dan zijn de verreden kilometers en brandstof voor de rit naar het autobedrijf voor jou. Had je je auto zelf terug gebracht, dan had je deze kilometers en brandstof ook zelf gereden en betaald.

Hoe lever ik mijn auto in?

Wanneer je besluit te stoppen met je auto abonnement zeg je je auto abonnement minimaal 1 maand voor het einde van je abonnementsperiode op.

Na je opzegging via je Carsub account ontvang je de exacte inleverdatum en -locatie, waar jouw auto (in jouw bijzijn) wordt nagekeken en gecontroleerd.

Zorg dat alle persoonlijke bezittingen uit de auto zijn verwijderd (wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor het verlies van bezittingen die in de auto worden achtergelaten), eventuele verzekeringsclaims zijn ingediend, elke vorm van schade aan ons is gemeld en zorg je dat de auto, alle accessoires, sleutels en voertuigdocumenten, zoals je deze bij oplevering hebt ontvangen, aan ons zijn geretourneerd en zorg je dat de auto een volle tank heeft en volledig schoon is gemaakt.

Mijn auto heeft een App, kan ik die installeren en gebruiken?

Voor sommige auto's zijn tegenwoordig Apps beschikbaar. Per auto merk is het verschillend of en hoe je de gebruikers App kan het installeren.

Voor het installeren en activeren van de App heb je vaak een 2e sleutel nodig. Aangezien de 2e sleutel achterblijft bij de auto eigenaar kunnen wij helaas niet garanderen dat de App geïnstalleerd kan worden.

Hoeveel sleutels ontvang ik?

Je krijgt bij je auto 1 sleutel. Net als bij verhuur bedrijven blijft je reserve sleutel bij de auto eigenaar achter. Soms kan het voorkomen dat bij een vast abonnement (vanaf 36 maanden) je een 2e sleutel ontvangt. Dit hangt af van de voorwaarden van de autopartner waar jij je auto rijdt.

Hoe kan ik van auto wisselen?

Bij een flexibel abonnement kan je onbeperkt/zo vaak van auto abonnement wisselen als je wilt, maar houd wel rekening met 1 maand rijden + 1 maand opzegtermijn.

Wij rekenen geen wisselkosten voor het wisselen van je abonnement.

Heb je een vast abonnement, dan kan je wisselen aan het einde van je looptijd.

Welke soorten auto's zijn er?

Wij beschikken over nieuwe en jong gebruikte auto's. Wij zijn merk-onafhankelijk, dus je kan kiezen uit alle merken en modellen.

Staat je gewenste merk en model niet tussen ons aanbod?

Mail ons jouw vraag/auto voorkeur en wij proberen deze z.s.m. te beantwoorden en te vervullen.

Waarom voert Carsub een krediet- en identiteitscontrole uit?

I.v.m. de verzekering, je solvabiliteit en anticipatie tegen eventueel misbruik van onze dienstverlening voeren wij een accurate identiteit- en kredietcheck uit om de risico’s op misbruik te minimaliseren. Op basis van jouw volledige registratie informatie kunnen wij een identiteits- en kredietwaardigheidscontrole uitvoeren. De kredietcontrole wordt slechts één keer uitgevoerd tijdens de eerste boeking.

Waar vindt de levering plaats?

Je kan de auto altijd zelf (gratis) ophalen bij de autopartner die jouw auto levert. Dit kan altijd op door de weekse dagen. Sommige autopartners/leveranciers zijn ook op zaterdag geopend.

Ook bieden wij conciërge/breng service. Dan kun je je auto overal in Nederland op de door jou gewenste locatie op werkdagen (maandag t/m vrijdag) laten afleveren. Hier zijn we kosten aan verbonden.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Opzeggen dien je altijd via je Carsub account te doen. Na de eerste 1 maand kan je je abonnement in 'mijn account' op carsub.nl stopzetten/annuleren met een opzegtermijn van 1 maand.

Hoeveel borg betaal ik?

Borg is afhankelijk van de autopartner waar jij je auto (abonnement) gaat rijden en is altijd minimaal €500,-. Het kan zijn dat onze autopartner een vast borg bedrag vraagt of 2 maandtermijnen. De hoogte van de borg wordt na acceptatie van je gegevens en tijdens de definitieve offerte met je gedeeld.

Wanneer incasseren jullie mijn maandbedrag?

Rij je je abonnement bij ons (Carsub) dan ontvang je op iedere 25ste dag van je abonnement een betaallink met jouw maandbedrag. Hiermee bedoelen we niet elke 25ste van een kalendermaand, maar elke 25ste dag na de startdatum van je abonnement.

Start je je abonnement op bijv. de 10e van de maand, dan ontvang je 25 dagen later (rond de 5e van de nieuwe maand) je betaalverzoek voor de nieuwe maand.

Rij je je abonnement bij onze autopartner, dan gelden hun voorwaarden. Deze worden bij je offerte met je gedeeld.

Tip: Wil je zeker weten dat je elke maand je abonnementsfactuur tijdig kan voldoen? Start dan je abonnement op een datum rondom ontvangst van je inkomen/salaris.

Hoe betaal ik voor mijn Carsub abonnement?

Afhankelijk van de auto die je kiest, kan je op 2 manieren bij ons je abonnement rijden:

  1. je rijdt en hebt je abonnement bij ons (Carsub) of
  2. je rijdt en hebt je abonnement bij onze autopartner

Heb je een abonnement via Carsub?

Dan betaal je of via automatische incasso of via onze maandelijks gestuurde iDEAL/ Mollie betaallink.

Heb je een abonnement bij een van onze autoleveranciers?

Dan betaal je rechtstreeks aan de autopartner. Dit kan via een maandelijks incasso of via maandelijkse iDEAL betaling zijn.

Hoe kan ik een auto/ offerte aanvragen?
  1. Kies eenvoudig je auto
  2. Kies je gewenste abonnement voorwaarden en vul je gegevens in

Na jouw vrijblijvende aanvraag sturen wij je onze offerte en vervolgen we je aanvraag.

Hoe sneller je reageert, hoe sneller jij de weg op kunt 🚗!

Wat is de minimale abonnementsperiode?

De minimale abonnementsperiode is 1 maand + 1 maand opzegtermijn. Je rijdt dus altijd minimaal 2 maanden.

Wie kan zich abonneren op Carsub?

Iedereen die minimaal 24 jaar is en minimaal 2 jaar in het bezit van zijn rijbewijs is met een woonplaats in Nederland kan zich abonneren op auto’s van Carsub. Het bezit van een geldig autorijbewijs en Nederlands identiteitsbewijs uit een EU-land is vereist.

Helaas kunnen wij personen met een negatieve kredietcheck (n.a.v. BKR en kredietinformatiebureau) geen Carsub abonnement aanbieden. Daarnaast voert onze autopartner een zelfstandige acceptatie check uit. Carsub en haar autopartner behouden zich te allen tijde het recht voor dat zij met en zonder acceptatie check een klant aanvraag kunnen weigeren.

Naast de bestuurder (abonnee) mag een (gratis) 2e bestuurder de Carsub auto gebruiken. Beide bestuurders moeten minimaal 24 jaar oud en 2 jaar in het bezit zijn van een geldig autorijbewijs uit een EU-land. Niet bij ons geregistreerde personen mogen niet met jouw auto rijden.

Welke soorten abonnementen zijn er?

Wij bieden een flexibel of 'vast' abonnement.

Bij een flexibel abonnement kies je voor vrijheid. Je kan dan per maand rijden en je mag zolang rijden als je wilt en hebt alleen een 30-daagse opzegtermijn.

Bij een 'vast' abonnement ga je een abonnement aan voor de gekozen periode. Het voordeel is dat je een lager maandtarief hebt, het 'nadeel' is dat je geen flexibiliteit hebt om vaker te wisselen of kort te rijden.

Wil je je een vast abonnement eerder wijzigen of opzeggen? Dat kan uiteraard, maar dan berekenen we wel 30% van je resterende looptijd.

Je hebt vooraf dus altijd de keus welk soort abonnement het beste bij jou of je levensstijl past.

Wat zit er in een Carsub auto abonnement?

Met een Carsub abonnement krijg je de beschikking over een nieuwe of jong gebruikte dealeronderhouden auto inclusief het benodigde onderhoud en reparatie, verzekering, registratie, afschrijving, BTW, wegenbelasting, pechhulp en 1.250 vrije kilometers per maand.

Wat is een auto abonnement?

Heb je Netflix, Spotify of een mobiele telefoon? Dan maak je al gebruik van abonnementsdiensten. Bij een auto abonnement betaal je een terugkerende (maandelijkse) vergoeding om een auto te rijden, in plaats van een auto te kopen met je spaargeld of via financiering of lease. Dus geen langlopende contracten, afbetalingen, restbedragen of boetes bij (vroegtijdige) beëindiging. Een abonnement neemt het gedoe van autobezit weg, want alles is inclusief (o.a. verzekering, onderhoud, reparatie en belasting). Je bent 100% flexibel om te starten, wijzigen of stoppen wanneer je wilt. Het stelt je ook in staat om tussen verschillende auto's te wisselen die bij je levensstijl past.

Heb je een vraag? Wij zitten voor je klaar!

Klanten beoordelen ons met een 9.6!
Carsub dame met megafoon
Waar heb je advies over nodig?
Voornaam
Achternaam
Telefoonnummer
E-mailadres
Opmerking of vraag
Versturen

Bedankt!

Wij nemen je vraag in behandeling. Doorgaans krijg je binnen 24 uur antwoord!
Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw!